11 Mart 2012 Pazar

Kapı Çelengim

Merhabalar

Herkesin iyi bir haftasonu geçirdiğini umuyorum. Bu hafta ailece grip olmuştuk hatta ben penisilin olup çalışmaya devam ettim aslında hastanede ki tüm arkadaşlarım gripten nasibini almıştı hatta bir ara dinlenme odamız revire dönmüştü.

Uzun zamandır yukarıda resmini gördüğünüz çelengi yapmak istiyordum fikir nerden aklıma geldi inanın hatırlamıyorum. Meyva dalları kalın içi metalle kaplı dal formuna dolandırılmıştı.

İçinden bir tanesini kendi etrafında döndürdüm ve halka yaptım.
Ardından diğer ikisinin meyva dallarını ayırdım.

Ve halka yapmış olduğum halkaya sardım.
Sonrasında kurdalelerle süsledim.
Işığı bir türlü engelleyemediğim için daha çok gece çekim yapmayı istedim.




Belki biliyorsunuzdur bende bu ayın instyle dergisinde gördüm ve abone oldum. Benim gibi güzellik malzemelerine düşkünseniz ve bir sürü para harcadıktan sonra hani o verilen küçük deneme ürünlerine aşkla bağlanıyorsanız kaçırmayın derim. Vanilya cluba cüzzi bir miktar karşılığında üye oluyorsunuz ve ayda bir defa içinde denemelerle çok şık bir hediye paketi adresinize geliyor. Sürpriz sevenler için ideal...



Bu hafta sonu canım arkadaşım Tülayla pasta kursuna katıldık. Kurs Emekte Gaia mutfağında idi. Gaia toprak ana demekmiş. Tatlı sahibesi Pelin Hanıma ve çok sevgili annesine çok teşekkür ederiz. Çok eğlendik, değişik tarifler öğrendik. Pelin hanımla meğer çok ortak inançlarımız varmış. Umarım o ve diğer kursiyer arkadaşlarla tekrar görüşürüz, çünkü ilk defa bu kursumuzda çok uyumlu bir ekip olduk.



Dönerken Remzi kitabevine uğradık birkaç kitap aldık. Jane Austen benim kahramanım tüm kitaplarını defalarca okudum keşke zaman makinası olsaydım yanına gidebilseydim. Ben su götürmez bir romantiğim ne yapayım...

Karşınızda benim ufaklık yürüteçte ve herzaman ki gibi parmağını emerken....

Sevgiyle kalın...

6 yorum:

  1. paylasimlariniza bayildim,,
    sevgiyle kalin

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Cihan tesekkur ederim...

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin Aygün!Seni ve güzel paylaşımlarını özlemiştim. Hünerlerine bir de pastacılığı ekledin anlaşılan. Kolay gelsin . Sen ve dünya güzeli prensesin,yakışıklı oğluşun sevgiyle kalın !

    YanıtlaSil
  4. sevgili Colette hosbulduk asıl senı gormek cok guzel ufaklık bıraz ayaklanınca bende Aygun kendını artık bu kadar bırakma dedım ve ıste yıne ben bundan sonra sık sık karsılasırız...Kendıne ıyı bak sevgılerımle...

    YanıtlaSil
  5. çelenk güzel.Kız güzel....
    Arayı açma artık.Öptüm

    YanıtlaSil
  6. Merhaba bende uzun zamandır böyle bir çelenk yapmak istiyorum,bir türlü kısmet olmadı elinize sağlık çok beğendim.Sevgiler..

    YanıtlaSil


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones