18 Aralık 2014 Perşembe

BİZİM EVE YILBAŞI RUHU GELDİ YA SİZE?




Herkese merhabalar.....
 
 
 
Biliyorum çok uzun oldu ama zor be arkadaşlar motomot hergün yazı yazabilmek. İnanın yazabilen tüm blogger arkadaşlarımın önünde saygıyla eğiliyorum. Ben kendimi anladım ya tembelim ya da....
İşte sırf bu yüzden instagram olayı bana çok yakıştı. Orda bile çoğu zaman birşeyler yazmak ki iki- üç kelime oluyor o bile beni aşıyor.
 
Az kaldı yeni yılı karşılamamıza sizi bilmem ama benim çok büyük beklentilerim var. Klasikler zaten kesin sağlık, mutluluk, huzur, başarı bol PARA ama daha bir çok beklentim var. Geçenlerde geçen yıl 2014'ten beklentilerim hakkında bir liste yapmışım baktım ilk sırada kilo vermek var. Yani ne diyeyim bu yılda ilk sıralarda kendileri yer edindiler ama hiç umudum yok kilo almazsam iyi. Sonra bebeklerimi artık etsy üzerinden satmaya karar verdim hatta dükkanı açtım ama geliştirmedim yakında haberiniz olur. Sonra tığ işi battaniyemi kısmetse bu yıl bitirmek istiyorum 2. yılı dolmak üzere...Yapılmayı bekleyen o kadar örgüm var ki. Eski çalıştığım iş yerinin yolu üzerinde yün satan bir dükkan vardı Allahım hangi akla hizmet bilmiyorum bir koca sandık yün almışım. Vermek istiyorum ama renkler o kadar güzel ki kıyamıyorum bu yılda kalsınlar bakalım inşallah o nada sıra gelir. Kanaviçeler var sıra da tabii çerçeveleri bile yaptırdım, bir tek içlerine konacak 5 çok güzel tablo var ama konamıyorlar.
 
Bunların dışında dikiş odamdaki masayı büyültmek ve kurdelelerim için stant istiyorum.
 Bahçemiz bu yıl sulamaları kesildiği için mahvoldu onu yeniden canlandırmam lazım ama bu yıl kesinlikle bostan yapmayacağım çok gereksiz bir şeymiş sonunda öğrendim.
 
Son dakika hatırladım scrapbooking üzerine çalışmak istiyorum. Kanadalardan kağıt kesme makinası bile getirttim ama yetişemiyorum. Öncelikle çocuklarımın kronolojisine uygun birer albüm yapmak istiyorum ama şöyle kurdaleler, düğmeler, stampler, renkli kağıtlar (anlatırken aslında gözümde canlanıyorlar ama) falan olacak. sonra kendime büyükçe tarif defteri yapacağım. Bizimkiler haça gittiler onların ordaki fotoğraflarıyla birşeyler yapmak istiyorum.
 
Bu arada hiç modunda değildim ama çocuklar çok bastırdılar dayanamadım evimizi yeni yıla uygun dekore ettik. İşte size bizim evden bir kaç fikir. Yalnız aramızda kalsın kendimi aşmışım gerçekten paragrafları doldurmuşum.
 
 

 
 
 
 
 
 
 

 
 
En kısa zamanda görüşmek dileğiyle (gerçekten diliyorum laf olsun diye yazmıyorum) kucak dolusu sevgiler....

22 Ağustos 2014 Cuma

DAĞ EVİ



Hani derler ya beterin beteri var şükretmeyi bileceksin çok doğru, inanmak lazım. 



Bu aralar ahlaksızlığın kol gezdiği toplumumuz da bizde oturduğumuz site sakinleri olarak nasibimizi alarak dolandırıldık. Söylemesi kolay ama gerçekte insanın içini çok derinden acıtıyor. Tabii memleketimizde olmayan hukuk nedeniyle daha da öfkeleniyoruz. Ama ne çare...Velhasıl durum böyle olunca içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor. Öyle ki bu sevimli tabloyu yapmam nerdeyse 10 günümü aldı. Neyse durumlara alıştıkça, kabullenmem arttıkça günlük hayata adaptasyonum tekrar olmaya başladı. Sonunda da bu güzel tabloyu bitirebildim. 







Örnek creation point de croix dergisinden ancak ben renkleri değiştirdim yine herzaman ki gibi kahverengi tonları uyguladım...

Tabloda Fransızca En Montagne yazıyor, sesli sözlüğe baktım galiba dağ evi demek, ne güzel değil mi bana kendi bloğumu hatırlattı...












Bu arada resimlerde ki masa saati kayınpederimin babasından yadigar o yüzden benim için anlamı büyük ....

Tekrar görüşünceye kadar sevgiyle kalın herşey gönlünüzce olsun... Mutlu bir hafta sonu sizlerin olsun...